Presentació de candidatures (18/10/2023)

👥 CONSELL ESCOLAR 👥

Estimades famílies,

Es recorda que ahir al tauler d’anuncis del centre històric es va penjar el cens electoral dels representants legals de l’alumnat ( pares, mares i tutors/es). Si algú/una no apareix, ha de comunicar-ho a secretaria.

La mare, pare o tutor/a legal de l’alumnat que vullga ser representant d’aquest sector en les pròximes eleccions pot preguntar en la secretaria del centre.

👉QUÈ ÉS UN CONSELL ESCOLAR?

És un organisme que col·labora en el control, orientació, avaluació i gestió de l’activitat del centre.

👉ALGUNES COMPETÈNCIES DEL CONSELL ESCOLAR:

Avaluar els projectes, normes d’organització i funcionament del centre, analitzar i valorar l’evolució del rendiment escolar i els resultats de les avaluacions, fer propostes sobre el funcionament i millora del centre i formar part de les comissions següents: convivència, menjador, econòmica.

👉QUÈ SIGNIFICA SER REPRESENTANT EN UN CONSELL ESCOLAR?

Significa que ets el portaveu del col·lectiu a qui representes. Per això, has de conéixer les necessitats dels pares i mares per a transmetre-ho en les reunions i després fer arribar al col·lectiu de famílies els acords que s’hagen pres .

👉CANDIDATURES

Es pot presentar com a candidat o candidata tots els pares, mares o tutors legals de l’alumnat que estiga matriculat en el centre i figuren en el cens.

👉COM I FINS A QUAN PUC PRESENTAR LA CANDIDATURA?

Fins al 6 de Novembre, podeu presentar les vostres candidatures presencialment a
la secretaria del Centre Històric (de 9:15h a 10:00h i de 14:15h a 15:00h), o enviant la vostra candidatura al *correu
electrònic 46003081@edu.gva.es

• Es recomana entregar juntament amb la candidatura
    una foto del/la candidat/a.
  • *El centre vos confirmarà la recepció

👉ON PUC TROBAR EL MODEL DE CANDIDATURA INDEPENDENT DE LES FAMÍLIES?

❤️ Per tot açò, us volem animar a formar part del Consell Escolar del centre, del vostre centre !

👥 CONSELL ESCOLAR 👥

Estimades famílies,

👉QUÈ ÉS UN CONSELL ESCOLAR?

👉ALGUNES COMPETÈNCIES DEL CONSELL ESCOLAR:

👉QUÈ SIGNIFICA SER REPRESENTANT EN UN CONSELL ESCOLAR?

👉CANDIDATURES

👉COM I FINS A QUAN PUC PRESENTAR LA CANDIDATURA?

electrònic 46003081@edu.gva.es

• Es recomana entregar juntament amb la candidatura
    una foto del/la candidat/a.
  • *El centre vos confirmarà la recepció

👉ON PUC TROBAR EL MODEL DE CANDIDATURA INDEPENDENT DE LES FAMÍLIES?