PREMI SAMBORI

PREMIS SAMBORI COMARCAL 2023

Dijous 4 de maig a les 18:00h a la Casa de la Cultura d’Albalat de la Ribera va tindre lloc el LLIURAMENT DELS PREMIS SAMBORI DE LITERATURA EN VALENCIÀ 2023 DE LA RIBERA

⁣Els Premis Sambori estan organitzats per la Fundació Sambori i dirigits a l’alumnat de tots els⁣ àmbits educatius del País Valencià.

En l’acte es lliuraren els premis concedits a l’alumnat i centres escolars que resultaren guanyadors en l’àmbit⁣ comarcal de la Ribera.

Al nostre Centre fou guardonat el conte “AMICS PER A SEMPRE” de l’alumne ASIER MARTÍNEZ SÁNCHEZ, de l’aula de 2n d’Ed. Primària.

L’ acte, patrocinat per la Regidoria d’Educació, comptà amb l’actuació de Dani Miquel.