Miquel Sahuquillo

🎙Benvolgudes famílies,

📸 Volem compartir amb vosaltres fotos de l’activitat d’ahir realitzada al centre, on va participar el nostre alumnat de 6é de primària“Història i llocs d’interès de Corbera”.

🎈Volem agrair a Miquel Sahuquillo, un any més, el haver volgut acompanyar i compartir desinteressadament els seus coneixements amb l’alumnat i el professorat del nostre centre.

Pd: El Dimarts vinent, el grup de 6é de primària posarà en practica els coneixements teòrics apresos en una visita guiada que el mateix Miquel Sahuquillo ens farà pel poble👏👏

➕ Gràcies per voler sumar. Totes i tots junts fem escola!

🌟CEIP EL CASTELL de Corbera