Festival de Nadal 2023 “un festival de CINE”

🎙Estimades famílies,

‼️ Sabem que molts i moltes de vosaltres no vau poder vindre a vore els vostres fills i filles al Festival de Nadal, ja siga per l’horari de treball, situació personal o qualsevol altre motiu que ho va impedir 🥹!

🎄Per això, com ja vos informarem, volem regalar-vos aquest vídeo del Festival 2023 i fer-vos partícips de l’acte 🎬. Vos aconselle que ho guardeu molt bé, ja que molt prompte els vostres fills i filles es faran majors, i aquest vídeo vos recordarà els moments tan màgics i especials viscuts a l’escola 📹

👉

Un festival de cine (Festival de Nadal 2023)

➕Gràcies al Professorat,Alumnat , AMPA, Famílies i Ajuntament de Corbera per fer-ho possible una vegada més👏👏.

Pd: Destacar, este any, l’entrega que ens ha fet l’Ajuntament de Corbera de raïm sense pinyols, perquè l’alumnat poguera gaudir de la festa sorpresa de cap d’any que el professorat havia organitzat per a ells i elles😍👏👏.

💜Perquè l’escola del CEIP EL CASTELL de Corbera la fem tots i totes junts❤️

➕Descansem, cuidem-nos i ens retrobem dilluns 8 de gener de 2024!! Bones festes famílies!!