Fem Xarxa- Arturo

📣Benvolgudes famílies,

Hui volem agrair públicament a Arturo la donació de “clementines” que ha fet per a tot el nostre alumnat del centre👏👏. Arturo és el iaio d’Estela, Lucas i Martina (alumnat de l’escola). Les clementines han sigut repartides aquest matí a l’alumnat del Centre Nou i posteriorment serà el torn de l’alumnat del Centre Històric.

Ací teniu algunes imatges de l’alumnat del Centre Nou: 👉

Gràcies a totes i tots per cuidar a l’alumnat de l’escola de Corbera. La vostra escola!!❤️

P.d: 📣 Recordeu que tots els DIMARTS és el dia de la 🍊🍓🍍FRUITA 🍐🍎🥝 a l’escola, i és important que mantenim aquest objectiu que permetrà al nostre alumnat adquirir hàbits saludables al llarg del curs.

💌 CEIP EL CASTELL de Corbera.