El nostre hortet del Centre Històric

👋🏽Estimades famílies,

🌱Avui ha sigut un dia super especial, han vingut a l’escola el iaio d’Aleix i Asier, el iaio de Lluna i el pare de Virma la mestra de 2 anyets. Han vingut a plantar i arreglar el nostre hortet.

Han passat per l’hortet tots els xiquets i xiquetes, des de 2 anyets fins a 2n de primària. Hem plantat cols, cebes, encisams…. hem regat i l’hem deixat així de bonic.

Aquesta activitat ha estat programada dins del PIIE Natura i pobles i el PIIE canvi de mirada.

👉 Vídeo de l’activitat a la nostra web de l’escola:

Moltes gràcies als 3 iaios per fer tant feliç als xiquets i xiquetes de l’escola de Corbera🥰🥰👏🏽👏🏽💚💚

🗣️Agrair també a l’Ajuntament de Corbera pel suport necessari per a poder tirant endavant exitosament aquests projectes.

Ara ja sí, bon cap de setmana a tothom💪😘!

⭐️CEIP El Castell de Corbera