El Castell News (Last21/22)

🔊Benvolgudes famílies,

📣Vos informem que ja tenim disponible 📺Last21/22_ElCastellNews

Esperem que gaudiu d’aquesta última edició per al curs 2021/2022 i desitgem que vos haja divertit d’igual manera que ho fet a l’alumnat 😊!

El curs vinent més i millor💪😘!

📝Vols saber més sobre aquest projecte que hem encetat aquest curs 2021/2022?
El projecte té per nom “EL CASTELL NEWS”, i consisteix en la creació d’un canal de televisió en el qual mensualment es retransmeten algunes de les notícies més rellevants.

📝Qui és el protagonista d’aquest projecte?
L’alumnat, ells i elles son els principals protagonistes, tot és creat per ells i elles, amb l’ajuda del professorat d’anglés que els guien en el procés creatiu.

📝Quin es l’objectiu d’aquest projecte?
L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar en l’alumnat l’esperit emprenedor; la confiança en si mateixa; el treball en equip; les destreses i habilitats de comunicació; així com l’assumpció de responsabilitats.

🔔Esperem que gaudiu de les notícies fetes per l’alumnat del CEIP EL CASTELL de Corbera.

IF YOU CAN DREAM IT, THEN YOU CAN DO IT💚!