Admissió NOU alumnat 2024/2025

29 de maig de 2024

📣📣📣📣📣📣

⚠️ ADMISSIÓ ⚠️
Matriculació per a l’alumnat de nova incorporació en Educació Infantil i Primària del CEIP EL CASTELL de Corbera.

🚨Curs 2024/2025🚨
A continuació teniu tota la informació relativa a la matriculació d’alumnat de nova incorporació a educació infantil i primària.

JORNADES DE PORTES OBERTES
• 20 i 21 de maig, presencial a les 9:30h del matí. Cita prèvia necessària.

SOL·LICITUDS TELEMÀTIQUES
En els següents enllaços podreu fer els tràmits:
www.telematricula.es

CALENDARI D’ESCOLARITZACIÓ (resum)
▪️Presentació de sol·licituds: Del 30 de maig fins al 6 de juny .
▪️Publicació llistes provisionals: 1 de juliol.
▪️Reclamacions: des de la publicació del resultat provisional fins al 3 de juliol.
▪️Publicacions llistes definitives: 15 de juliol.
▪️Termini formalització matricula telemàtica: del 15 al 19 de juliol.
▪️Termini formalització matricula presencial: del 15 al 23 de juliol (cita necessària)

PUNT D’ATENCIÓ
Si ho necessiteu, el Centre Històric del CEIP EL CASTELL de Corbera serà Punt d’Atenció per a ajudar-vos a participar en el procés d’admissió del nostre centre🫶
🔺Cal demanar cita prèvia, o bé telefonar en cas de qualsevol dubte
CEIP EL CASTELL
TF: 962457585; e-mail: 46003081@edu.gva.es

NORMATIVA APLICABLE
RESOLUCIÓ de 25 d’abril de 2024, del director general de Centres Docents, per la qual s’estableix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que imparteixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat per als curs 2024-2025.

➕ Perquè l’escola de Corbera la fem totes i tots junts! La teua, la meua, la nostra ESCOLA💜!