Horari/Calendari

RECORDATORI SETEMBRE 2024
🔔 L’horari des del dilluns 9 de setembre fins al dilluns 29 de setembre, serà per a tot l’alumnat que no fa ús del menjador de 9:00 a 13:00 hores. L’horari de menjador a setembre serà de 13:00 a 15:00 hores.

RECORDATORI JUNY 2024

🎙Benvolgudes famílies,

🔔 L’horari a partir del dilluns 2 de juny serà per a tot l’alumnat que no fa ús del menjador de 9:00 a 13:00 hores . L’horari de menjador serà de 13:00 a 15:00 hores.

RECORDATORI D’OCTUBRE A MAIG 2024

📢Benvolgudes famílies,

1️⃣ Es recorda a totes les famílies de l’escola, que a partir del dimarts 1 d’octubre, en horari intensiu (d’octubre a maig), l’alumnat sempre i quan no es quede al menjador, eixirà a les 14:00h per les mateixes portes assignades a setembre (Infantil i Primària per les seues respectives portes).

2️⃣ Tot l’alumnat que fa ús del menjador però no es queda a les activitats extraescolars, eixirà a les 15:30h per les mateixes portes assignades a setembre (Infantil i Primària per les seues respectives portes).

3️⃣ L’alumnat que dina a casa i torna a les extraescolars entrarà a les 15:30h per les mateixes portes assignades a setembre (Infantil i Primària per les seues respectives portes).

4️⃣ En acabar les extraescolars a les 17:00h, tot l’alumnat eixirà per les mateixes portes assignades a setembre (Infantil i Primària per les seues respectives portes).

5️⃣‼️IMPORTANT‼️: En aquesta franja horària en concret, si fora necessari, el telèfon ☎️habilitat per
contactar amb el centre serà el telèfon de la sala de mestres del Centre a l’edifici de Primària:

📞628681343

💌 CEIP EL CASTELL de Corbera.

💪 Continuem!