Taller de ceràmica. Dia de les famílies

Benvolgudes famílies,

Els dies

2 i 3 de maig celebrarem amb l’alumnat d’infantil, primer i segon ciclede primària el Dia de les Famílies

, amb un taller de ceràmica, a càrrec de Nieves Miñana, ceramista professional, que dinamitzarà i guiarà l’alumnat i les seues famílies en la realització de les seues creacions.
Les famílies acudireu en l’horari que a continuació vos facilitem:

DIA 2 DE MAIG
9:30-10:30 Famílies de 5 anys
10:45-12:15 Famílies de 2 i 3 anys
12:30-14:00 Famílies de 1r

El grup de 4 anys es dividirà en 2 subgrups per tal que, a niguna de les diferents franges horàries, es supere el número de participants. La tutora vos informarà al respecte.

DIA 3 DE MAIG
9:30-10:30 2n A
10:45-12:15 3r
12:30-14:00 4t A i 4t B

El grup de 2n B es dividirà en 2 subgrups per tal que, a niguna de les diferents franges horàries, es supere el número de participants. La tutora vos informarà al respecte.

Les tutores es posaran en contacte amb les famílies perquè confirmeu, amb data límit DIVENDRES 26 DE MAIG qui serà l’adult acompanyant (tia, iaio, pare, mare, etc.), de manera que l’activitat es puga organitzar de la millor manera.

ESCOLA I FAMÍLIA ANEM JUNTS!

CEIP EL CASTELL de Corbera