Setmana Fallera 2024

🔊Benvolgudes famílies,

ℹ️ Finalitzem el llarg dia de hui, donant les gràcies a les persones i entitats que ho han fet possible:

❗️Gràcies Alumnat; Professorat; Famílies; AMPA; Falla Vila i Honor; Falla El Masclet i Falla Sant Vicent, així com a tota la resta de la Comunitat educativa del CEIP EL CASTELL de Corbera perquè de tots i totes vosaltres és aquest gran aplaudiment 👏👏👏👏.

“ Per educar en qualitat a qualsevol alumnat del món, es necessita a tot un poble. I hui Corbera, una vegada més, demostrem que TOTES I TOTS JUNTS FEM ESCOLA!

👉 Ací teniu algunes fotos de la setmana fallera🔥:

Gràcies de nou, per donar exemple del bo de veritat♥️!

Ara ja sí, bones Falles a tothom, ens retrobem el dimecres 20 de març!

🌟CEIP El Castell de Corbera