Les Fontanelles (Eixida 3r cicle) VMC

🎙Benvolgudes famílies,

📸 Volem compartir amb vosaltres fotos de l’eixida de hui al Paratge Municipal de les Fontanelles, que ha realizat el nostre alumnat del 3r cicle acompanyats del Voluntariat Mediambiental de Corbera.

👉 Fotos de l’activitat citada:

3r cicle

🌳Volem agrair tota l’ajuda rebuda per al desenvolupament d’aquesta activitat al Voluntariat Medioambiental de Corbera❤️, a la Regidoria d’Educació i a la Regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament de Corbera👏👏!!

➕ Totes i tots junts fem escola !

🌟CEIP EL CASTELL de Corbera