Novembre 2023- Extraescolars del centre

🎙 Benvolgudes famílies,

⭐️ Compartim amb vosaltres algunes fotos de les activitats que han realitzat aquest mes de NOVEMBRE les monitores de l’equip de menjador i extraescolars del centre👏👏. Mireu com han gaudit els vostres fills i filles😍!

📸 Les teniu disponibles a la web de l’escola. També podeu fer click al següent enllaç per accedir a la publicació:

☑️ D’altra banda, vos informem que ja teniu disponible el menú de DESEMBRE del Menjador de la nostra escola. Feu click al següent enllaç per accedir:

👉https://portal.edu.gva.es/46003081/menu-mensual/

💥Gràcies a totes i tots per fer ESCOLA ! 👏👏💜!

✨ CEIP EL CASTELL de Corbera