Llistat Definitiu Candidatures Famílies (23N)

📢Estimades famílies,

👥 CONSELL ESCOLAR 👥

🗳D’acord amb el calendari del procés electoral acordat per la Junta Electoral del nostre Centre, hui 14 de novembre publiquem el llistat definitiu de candidatures del sector famílies per a la renovació de la 1a meitat del Consell Escolar en les eleccions convocades el proper 23 de novembre.

🗳Podeu accedir al llistat definitiu, al tauler d’anuncis del centre i a la nostra pàgina web de l’escola :

ℹ️ D’altra banda, vos informem que demà 15 de novembre, a les 11:30h tindrà lloc al Centre Històric el sorteig públic entre les persones inscrites en el censo per a l’elecció de les persones que formaran part de la mesa electoral.

IMPORTANT:

• Com a sorteig públic, si hi ha persones que estan interessades a assistir, s’haurà de demanar cita enviant un mail al “46003081@edu.gva.es”, podent així controlar l’aforament.
  • Quan per causa justificada, alguna de les persones elegides per sorteig no puga formar part de la mesa electoral, en podrà formar part la persona voluntària del sector corresponent, sempre que reunisca els requisits necessaris. Si n’hi ha més de una, es dirimirà per sorteig.
    -No podran formar part de les meses electorals les persones que hagen presentat candidatura pel sector corresponent ni les que formen part de la junta electoral, a excepció de la direcció del centre.

💚Gràcies a totes i tots per fer ESCOLA!

⭐️CEIP EL CASTELL de Corbera