Constitució Junta Electoral (11/10/2023)

📣Benvolgudes famílies,

👥 CONSELL ESCOLAR 👥

Hui s’ha constituït la junta electoral de les eleccions vinents al Consell Escolar (23N), a més a més:

🔹S’han aprovat els censos electorals i aquests ja estaran a la vostra disposició des del dimarts 17 d’octubre al tauler d’anuncis del Centre Històric.
⚠️És molt important que passeu a comprovar que les dades són correctes per poder exercir sense cap incidència el vostre dret al vot.

🔹S’ha establit el calendari d’actuacions. Disposareu del calendari d’actuacions al tauler d’anuncis del Centre Històric i a la web del centre:

💜Gràcies a totes i tots per fer escola. Continuem!💪

⭐️CEIP EL CASTELL de Corbera