23 de novembre de 2023 (Convocades eleccions)

3 d’Octubre de 2023

👥 CONSELL ESCOLAR 👥

📩 Benvolgudes famílies,

📣Per al pròxim 23 de novembre de 2023 s’han convocat les eleccions a consells escolars en els centres docents no universitaris sostinguts amb fons públics, mitjançant Resolució de 22 setembre de 2023, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, sobre la convocatòria d’eleccions a consells escolars de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana, sostinguts amb fons públics, en l’any 2023 (DOGV núm. 2023/9766).

ℹ️ Com sempre, vos anirem informant degudament en temps i forma.

✨CEIP EL CASTELL de Corbera.