Cloenda curs escolar 2022/2023

🎙Benvolgudes famílies,

🚨AVÍS🚨

🔔 El CEIP EL CASTELL de Corbera TANCA PER VACANCES‼️

Una vegada més, volem agrair públicament tota l’ajuda rebuda durant aquest curs escolar 2022/2023👏👏.

Tornem l’1 de setembre amb energies renovades i moltes ganes. L’alumnat iniciarà les classes l’11 de setembre de 2023.

ℹ️No volem acomiadar aquest curs escolar sense mostrar-vos el video cloenda 🎥 del Projecte d’Innovació i Investigació Educativa “Natura i Pobles”.

Recordem que aquest projecte va tindre una durada de dos cursos escolars 2021-2022 i 2022-2023. Va ser presentat pel nostre centre, aprovat i subvencionat per la Conselleria d’Educació i vam participar conjuntament 3 centres escolars 💚PÚBLICS 💪, que ens uneix una gran amistat:

1. CEIP El Castell de Corbera.
  2. CEIP Fèlix Olmos de Favara.
  3. CEIP Santa Maria d’Aigües Vives de La Barraca d’Aigües Vives.

👏👏Gràcies a totes i tots els que ho heu fet possible!