Favara (Resum eixida agrupació)

🎙Benvolgudes famílies,

♥️ Finalitzem aquesta setmana amb aquest vídeo de l’eixida del passat dijous 30 de març, a la Cova de la Galera, que va preparar l’alumnat de 5é de primària de Favara per a l’alumnat de Barraca d’aigües Vives i el nostre alumnat de 5é 🥰. Recordem que aquesta eixida està emmarcada dins del 🌳PIIE NATURA I POBLES 🏡 que desenvolupem conjuntament les tres 💚ESCOLES PÚBLIQUES💚 :

👉

🌈 Natura, Pobles, Futur!💚

P.d:Vos recordem que el proper dilluns 1 de maig és festiu i el centre romandrà tancat, tal i com està recollit al nostre calendari. Ens retrobem dimarts dia 2 de maig!

✨CEIP EL CASTELL de Corbera.