PIIE NATURA I POBLE (2n any)

🎙Benvolgudes famílies,

📣 Hui és el torn de presentar-vos el segon Projecte d’Investigació i d’Innovació Educativa que continuarem realitzant a l’escola el curs vinent. Aquest gran Projecte ja ha rebut dues subvencions econòmiques els cursos anteriors al nostre centre👏👏!

Vos recordem, que El Projecte de Centre que continuarem el curs 2022/2023 té per nom: 🌳NATURA I POBLES🏘

“Estem davant un model de contemplar l’educació que recupera l’essència de les primeres civilitzacions, on no feia falta res més, que les persones i la natura. I a més, on el contacte més proper amb altres escoles beneficia l’educació pública. I és que resulta fonamental apreciar la natura, veure la seua senzillesa i bellesa en les nostres escoles i pobles. I a més, resulta més especial si hi ha amb qui compartir-la. Caminem junts, anem lluny. Natura, Pobles, Futur!.”

En aquest Projecte Agrupat de Centres participem conjuntament 3 escoles públiques, a les que ens uneix una gran amistat.

Les escoles participants som:

1. CEIP EL CASTELL de Corbera (Centre Representant de l’agrupació).
  2. CEIP FÉLIX OLMOS de Favara.
  3. CEIP SANTA MARÍA DE AGUAS VIVAS de la Barraca d’Aigües vives.

Recordatori: Aquest projecte ha sigut presentat pel centre representant de l’agrupació en temps i forma, a la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per poder rebre de nou una subvenció econòmica per continuar realitzant-lo!