Pilota a l’escola

Estimades famílies,

🔙 🔙🔙🔙🔙🔙🔙🔙

🗣 El passat dimecres 25 de gener,l’alumnat de 4t de primària, va rebre la visita de dos pilotaris,dins del programa de la Conselleria d’Educació “Pilota a l’Escola” en el qual el nostre centre participa☺️.

‼️La visita es va englobar dins de la Unitat Didàctica de Pilota Valenciana en l’assignatura d’Educació Física i es va poder comptar amb la presència de dos jugadors de raspall de màxim nivell.

📌L’alumnat va gaudir d’una sessió pràctica i teòrica, on a més van poder preguntar sobre totes aquelles qüestions que envolten la pilota.

👉 Fotos de l’activitat citada:

Continuem💪!

⭐️CEIP EL CASTELL de Corbera