Admissió nou alumnat curs 2024-25

Tota la informació per a les famílies que participen al procés de matriculació per al Curs 2024/25 la podeu trobar en aquestos enllaços:

Accés a la TELEMATRÍCULA (pendent d’actualització)

Normativa Admissió Conselleria d’Educació (pendent d’actualització)

Ajuntament de Catarroja

Sistemes de verificació de l’identitat per fer el tràmit telemàtic

Presentació del nostre : PROJECTE D’ESCOLA

Vols conèixer la nostra escola? Pots vindre a una de les dues sessions que tenim programades:

Eleccions al Consell Escolar 2023 (IV)

Publiquem les llistes provisionals de Candidats i Candidates, tant del sector de famílies com del sector de mestres. Les possibles reclamacions s’han de fer a la Direcció del Centre i fins el dia 10 de novembre. Les llistes definitives es publicaran el 14 de novembre.

Eleccions al Consell Escolar 2023 (I)

Cens provisional de famílies

Seguint la RESOLUCIÓ de 22 de setembre de 2023, de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, sobre la convocatòria d’eleccions a consells escolars de centres docents no universitaris de la Comunitat Valenciana sostinguts amb fons públics, l’any 2023, publiquem per a la seua revisió el cens de famílies (és un document de 14 pàgines que podeu anar passant des de la fletxeta dalt esquerra del mateix document). Si trobeu alguna incidència podeu contactar al correu info@escolajaume.com :

CENS-DE-FAMILIES-octubre-2023