L’hortet

A l’hortet de l’escola vam plantar tomaques, pepinos, pebres i carabassins. Ja estan creixent i van fent fruit. Ara és el moment de baixar a cuidar-ho tot.

Trobada Escoles 23-24

Aquest curs la Trobada d’escoles de la Safor s’ha celebrat a Llocnou de Sant Jeroni. Un poblet molt bonic on es van tornar a reunir moltes escoles. Els xiquets es van divertir molt al taller de xapes que portavem, va ser tot un èxit. Fins l’any que ve!

Anem al Parc Adai

Tot el cicle d’infantil i el 1r cicle van anar d’excursió al Parc Adai a Nàquera. Es una granja-escola molt gran on tots els xiquets/es van gaudir fent tot tipus d’activitats, en les que vam aprendre moltes coses sobre els animals de granja i a més ens vam divertir molt amb l’escalada, la tirolina o muntant a cavall. Ací teniu algunes imatges.

Teatre Infantil

Els alumnes d’infantil han estat preparant un teatre per a la resta de companys de l’escola i també per a les famílies. Es tracta de l’adaptació del conte “El llop que va descobrir el pais dels contes”, una història molt divertida que, als majors ens porta bons records de la infància, i als més menuts els fa molta il•lusió. Tots i cadascun dels alumnes ha fet una actuació excel•lent, enhorabona a tots per la gran feina i com no també gràcies a l’equip de mestres per la idea i l’organització. Ha sigut molt divertit!

Collim cebes

A l’hortet les cebes ja estan bones per collir així que hem baixat amb els més menuts a per les primeres. A més a més els alumnes de 5 anys han fet una coca super bona amb la seua mestra amb algunes de les cebes que han collit. Ací teniu algunes imatges i un video.

Sant Jordi 2024

Aquesta setmana hem treballat el llibre de Roald Dahl: Charlie i la fàbrica de xocolate. Avui, el dia del llibre, hem tingut la visita de Willy Wonka i hem fet un scape room d’aquesta temàtica. A més, hem elaborat diferents activitats a les aules durant aquestos dies creant un lapbook. Ens ho hem passat molt bé!!