PLA ESPECÍFIC D’ORGANITZACIÓ DE LA JORNADA ESCOLAR – JORNADA CONTINUADA

Informem a les famílies que en sessió extraordinària de Consell Escolar celebrat el 8 de març de 2022 a les dependències del centre, es va tractar el punt referent a la renovació i continuïtat del Pla Específic d’Organització de la Jornada Escolar (PEOJE) en la modalitat de jornada continuada. Després de sotmetre-ho a votació, s’ha determinat mantindre la vigència del projecte de jornada continuada per majoria de més de 2/3 parts dels membres del Consell Escolar.

Atenent a la instrucció 11 de la Resolució de 28 de febrer de 2022, es publica aquesta notificació informativa a les famílies per al seu coneixement.

Informamos a las familias que en sesión extraordinaria de Consejo Escolar celebrado el 8 de marzo de 2022 en las dependencias del centro, se trató el punto referente a la renovación y continuidad del Plan Específico de Organización de la Jornada Escolar (PEOJE) en la modalidad de jornada contínua. Después de someterlo a votación, se ha determinado mantener la vigencia del projecto de jornada contínua por mayoría de más de 2/3 partes de los miembros del Consejo Escolar.

Atendiendo a la instrucción 11 de la Resolución de 28 de febrero de 2022, se publica esta notificación informativa a las familias para su conocimiento.

EL EQUIPO DIRECTIVO