Beques MEC 2024-2025

El Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deportes ha publicado el Viernes 19 de abril de 2024 en el BOE el Extracto de la Resolución de 12 de abril de 2024, de la Secretaría de Estado de Educación, por la que se convocan ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo para el curso académico 2024-2025, incluyendo ayudas directas para los alumnos con TDAH.

El plazo para pedir la ayuda para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo del curso 2024/25 estará abierto del 30 de abril al 13 de septiembre de 2024, ambos inclusive.

Os recordamos que la petición es telemática a través del portal del Ministerio de Educación y posteriormente se debe presentar en la secretaría del centro.

BaIxa servei menjador juny

Baixa servei menjador mes de juny / Baja servicio de comedor mes de junio
Benvolgudes famílies , vos recordem que al mes de juny el nostre menjador continua actiu. En cas de NO voler fer ús al mes de juny, podeu enviar la renúncia al servei per email o per Webfamilia amb el següent text :

En / Na / N’ _______________________________________________ amb DNI __________________ pare/mare/tutor-a de l’alumne/a ___________________________________________________ de ____________ curs sol.licite la BAIXA DEL SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR PER AL MEU FILL/A DURANT EL MES DE JUNY.

IMPORTANT : LA DATA MÀXIMA PER SOL.LICITAR LA BAIXA SERÀ EL DIVENDRES 17 DE MAIG. EN CAS DE VOLER CONTINUAR FENT ÚS DEL SERVEI NO ÉS NECESSARI FER CAP GESTIÓ.

Circumstància específica Centre

La circumstància específica aprovada per el Consell Escolar del CEIP JUAN ANTONIO MARTINEZ TORRES en la reunió extraordinària del 30/04/2024 , és la següent:

– Condició d’antic alumne/a del propi interessat ,d’algun dels seus pares/mares /tutors legals o alguns dels germans/ germanes/altres xiquets,xiquetes o integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitat d’adopció , de la persona sol.licitant en el centre per al qual demanda plaça.

Aquesta condició serà baremada amb 1 punt. ( article 36.1 Decret 48/2024).

Millors centres públics de vAlència

Estem d’enhorabona, volem compartir amb totes les famílies una notícia important per al nostre centre. Hem sigut seleccionats entre un dels cinquanta millors centres públics de la província de València, segons una enquesta realitzada per Micole, web enfocada a l’àmbit escolar i publicada en una notícia al diari Les Províncies el passat 14 d’abril de 2024. Estem molt contents i contentes perque això és el resultat de tot el treball, l’esforç i la implicació de tota la Comunitat Educativa (famílies, AMPA, alumnat, docents, monitors/es, conserge i personal administratiu) que fa que el centre funcione el millor possible.
Intentarem continuar en el mateix camí tots junts.

Llegir notícia