Anglés🇬🇧🇺🇸

ROBÒTICA A L’AULA D’ANGLÉS
La incorporació de les Bee-Bot a les classes d’anglés del primer cicle representa una oportunitat innovadora per a reforçar l’aprenentatge de manera lúdica i significativa. Les Bee-Bot permeten que l’alumnat experimente amb el llenguatge de forma pràctica, combinant moviment, joc i comunicació oral. L’ús de la robòtica en l’àrea d’anglés permet que els i les alumnes aprenguen mentre juguen, es motiven i participen de manera natural en un entorn d’aula enriquit. Així, les Bee-Bot es converteixen en un recurs educatiu que reforça la competència comunicativa.

GRUPS INTERACTIUS
Amb l’ús dels grups interactius a l’aula d’anglés, l’alumnat participa activament en activitats cooperatives dinamitzades per voluntaris i membres de la comunitat educativa. Aquesta actuació d’èxit permet que els xiquets i xiquetes practiquen l’anglés de manera significativa, treballant en grups heterogenis on cadascú aporta i aprén també dels altres. Els grups interactius fomenten la comunicació oral, l’ús funcional del vocabulari i les estructures lingüístiques en situacions reals. A més, potencien la inclusió, la motivació i la responsabilitat compartida, ja que cada alumne se sent part activa del procés d’aprenentatge i contribueix al progrés del seu grup.

GGII Anglés
GGII Anglés
GGII Anglés
GGII Anglés
GGII Anglés
GGII Anglés
Cliqueu a la imatge per a veure el vídeo
Grups interactius d’anglés a 3r d’Ed. Primària.

APRENENTATGE COOPERATIU
Amb l’ús de tècniques cooperatives a l’aula d’anglés, l’alumnat participa de manera activa en situacions comunicatives que afavoreixen l’ús funcional de l’idioma en contextos quotidians. Les activitats cooperatives permeten practicar vocabulari, estructures bàsiques i expressions orals mentre es desenvolupen habilitats essencials com escoltar i dialogar entre ells i elles. A més, l’aprenentatge cooperatiu reforça valors fonamentals com el respecte, la responsabilitat i la convivència, contribuint a generar un clima d’aula positiu en què cada alumne/a es sent part activa del procés d’aprenentatge. D’aquesta manera, l’anglés esdevé una eina de comunicació real, motivadora i significativa.

Cliqueu la foto per veure el vídeo
INSIDE-OUTSIDE-CIRCLE
INSIDE-OUTSIDE-CIRCLE
INSIDE-OUTSIDE-CIRCLE
INSIDE-OUTSIDE-CIRCLE
INSIDE-OUTSIDE-CIRCLE
INSIDE-OUTSIDE-CIRCLE
COOPERATIVE STRATEGY (SPENCER KAGAN): MIX-PAIR-SHARE

ESTACIONS D’APRENENTATGE
Amb l’ús de les estacions d’aprenentatge a l’aula d’anglés, l’alumnat treballa de manera autonòma i activa en diferents tasques dissenyades per reforçar el vocabulari, les estructures bàsiques i les habilitats comunicatives. Cada estació proposa un repte o activitat específica que permet a cada xiquet i xiqueta avançar al seu ritme i segons les seues necessitats. Aquest enfocament fomenta la participació constant i manté la motivació elevada, ja que l’alumnat es mou per l’aula, experimenta i aprén d’una manera dinàmica i significativa. A més, les estacions d’aprenentatge afavoreixen l’autonomia, la presa de decisions i la responsabilitat individual, alhora que faciliten situacions naturals de comunicació en anglés.

Cliqueu la foto per veure el vídeo.
ESTACIONS D’APRENENTATGE A L’AULA D’ANGLÉS.

STORYTELLING

Cliqueu la foto per veure el vídeo.
STORYTELLING AMB L’AUXILIAR DE CONVERSA
Cliqueu la foto per veure el vídeo
REPASSEM ELS COLORS AMB UNA ACTIVITAT FÍSICAMENT ACTIVA

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies