En el nostre compromís continu per crear un ambient escolar inclusiu i enriquidor, presentem els “Patis Coeducatius”. Aquest innovador projecte transforma els nostres patis en espais dinàmics i versàtils, on el nostre alumnat pot explorar una àmplia gamma d’activitats enriquidores.

Les zones del pati estan dissenyades acuradament per a oferir oportunitats de joc i aprenentatge diversificades. Des de jocs de taula fins a jocs tradicionals i activitats artístiques, l’alumnat pot triar com passar el seu temps d’esbarjo de manera significativa. La “paret-pissarra” es converteix en un llenç per a l’expressió creativa, mentre que les àrees per al ioga i el patinatge promouen l’activitat física i el benestar.

El que fa que aquest projecte siga encara més especial és la participació activa del nostre alumnat de quart, cinqué i sisé de primària. Aquests alumnes són els encarregats de preparar el material necessari per a les diferents activitats cada setmana. Aquesta rotació no sols fomenta la responsabilitat i la col·laboració, sinó que també crea una sensació de pertinença i participació en la creació d’un ambient escolar positiu.

Els “Patis Coeducatius” no sols són una forma de diversió, sinó també una plataforma per a l’aprenentatge experiencial. Els beneficis són notables: fomentem el joc creatiu, cultivem habilitats socials encoratjant la interacció entre alumnes de diferents edats, promovem l’activitat física i el benestar mental i, sobretot, creem un sentit de comunitat i participació.