3-12-2024
Amb motiu del DIA INTERNACIONAL DE LES PERSONES AMB DIVERSITAT FUNCIONAL que es celebra el 3 de desembre, l’alumnat de 2n de primària ha creat un curtmetratge amb l’objectiu de transmetre un missatge de respecte, empatia i inclusió cap a totes les persones. Esperem que us agrade.
22-10-2024
El primer cicle de l’escola ha fet un DIA DE CINE!
Ha estat genial la nostra ruta de pel·lícula per Vila-real. En primer lloc hem anat als MULTICINES SUCRE, on hem vist la pel·lícula ROBOT SALVAJE. Els cines tenen un total de 9 sales, i hem vist una càmera de cinema antiga, també hem aprés que el lloc on comprem les entrades s’anomena taquilla. Després hem anat cap a la plaça major i hem passat per davant del CINE CONDAL. Hem explicat que era un cinema d’una sala, i que és l’anterior cinema abans que obriren els Sucre. En la plaça hem dinat. Després, al tornar, hem passat per davant del CINE LA LUZ, on trobem una placa que indica que en 1912 es va cremar en un incendi. Per últim hem entrat al basar xinés del Carrer Cedre on abans es trobava el CINE INFANTA, del qual encara es poden veure dues càmeres de projecció a la part de dalt del basar. Volem agrair la col·laboració dels propietaris d’aquest comerç per deixar-nos entrar a veure les càmeres.


11-10-2024
L’alumnat de primer ha volgut presentar l’escola mitjançant la gravació d’un vídeo. Aquest, és el producte final de la la seua primera situació d’aprenentatge a la primària, ho han fet amb molta il·lusió. Polseu el botó per poder vore’l, esperem us agrade.
Un curs de cine29- 2- 2024
MASCARELL POBLE VELL!
Hui el primer cicle hem gaudit d’una gimcana medievalal poble emmurallat de Mascarell, on Jaume I ens ha contat la seua història i ens hem transformat en forneres i forners, malabaristes, cavalleres i cavallers, joglars, pintores i pintors, bufones i bufons amb l’ajuda d’uns personatges que ens han anat fents uns jocs i proves molt divertides.
























També hem anat a la planta potabilitzadora d’aigua d’òsmosi inversa de Nules on ens han explicat com tracten l’aigua per fer-la potable i a més ens han regalat una motxilla i un llibre.


Per finalitzar l’eixida, hem anat a l’estany de Nules on hem gaudit del paratge i les aus autòctones mentre dinàvem i jugàvem. Ha estat un dia ben especial!
Moltíssimes gràcies a l’Ajuntament de Nules per la seua col·laboració.




