Beques

MENJADOR

Als aularis dels Ibarsos i de Rossildos hi ha servei de menjador escolar. Les famílies que vulguen demanar la beca de menjador hauran d’aportar la sol·licitud signada i els documents necessaris que puguen al·legar circumstàncies sociofamiliars.

TRANSPORT ESCOLAR

L’aulari de Rossildos compta amb ruta de transport escolar col·lectiu. L’alumnat de nova incorporació que necesiste del servei haurà de sol·licitar-lo a la secretària.

Per altra banda, si la família viu en un nucli disseminat fora dels nuclis dels aularis i no compten amb el benefici de cap ruta de transport escolar col·lectiu, podeu sol·licitar l’ajuda de transport individual i amb aquesta se’n beneficiarà la família d’una indemnització per desplaçament en funció als kilòmetres que hi ha de distància amb el centre.

En ambdós casos s’haurà d’aportar la sol·licitud signada, l’empadronament i el certificat de nucli disseminat.

MATERIAL ESCOLAR

La beca de material escolar va associada a la beca de menjador. Només podrà ser beneficiari d’aquesta beca l’alumnat que tinga el menjador amb beca completa. Amb aquesta beca podreu comprar material escolar per valor de 30€, sempre que porteu la factura a nom del pare o mare a la secretària del centre abans del 30 de setembre.

COM TRAMETRE LES BEQUES?

1. L’alumnat nouvingut: haurà de presentar les sol·licituds de les ajudes dels serveis que necessita a la secretària del centre en el moment de la matrícula.
  2. L’alumnat del centre que no ha demanat mai alguna beca: s’han de presentar les sol·licituds i els documents adients en el període ordinari (fi de curs) o en el moment que se presente la necessitat de manera extraòrdinaria.
  3. L’alumnat que passa de curs i vol repetir la beca: només s’ha de revisar i signar al juny l'”esborrany”, que el facilita la secretària a cada família.

Per a més informació sobre beques podeu consultar la pàgina web de la Conselleria d’Educació: Menjador/Transport.