Banc de llibres

El centre està adherit al programa Xarxa llibres, que beneficia a l’alumnat de primària oferint-los el xec-llibre i el banc de llibres.

Participar en la Xarxa llibres: quan l’alumnat acabe de cursar l’etapa d’infantil (al juny de l’últim curs d’infantil), l’alumnat que passa a 1r de primària haurà de fer la sol·licitud telemàtica per a participar i beneficiar-se del programa. També haurà de fer la sol·licitud l’alumnat nouvingut d’altres centres que no estigueren adherits al programa o de fora de la Comunitat Valenciana. Enllaç a la sol·licitud.

XEC-LLIBRE: cada alumne de 1r i 2n de primària es beneficia de 160€ per a invertir en els materials necessaris per a l’aula, tant per a llibres de text com per a material fungible per a elaborar els propis materials didàctics (si el centre no utilitza llibres de text com és el nostre cas).

BANC DE LLIBRES: per a l’alumnat de 3r a 6é el centre compta amb un banc de llibres de text de prèstec del qual podrà fer ús cada curs del lot que li correspongue. A final de curs cada alumne haurà de retornar el lot de llibres en bon estat i signar el document de retorn i continuïtat el el programa.

Per a més informació sobre el programa podeu consultar el web de Conselleria d’Educació: Banc de llibres.