Proa +

El programa PROA+ està finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional, i per la Unió Europea en el marc del Mecanisme de Recuperació, Transformació i Resiliència per al període 2021-2024. El programa contempla un catàleg d’actuacions (activitats palanca) amb l’impuls a les competències docents, amb l’acompanyament, motivació i reforç escolar personalitzat per a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu, i la implicació i la col·laboració de les famílies i de l’entorn comunitari.

El present curs continuem desenvolupant les activitats palanca que introduirem el curs 2022-23:

• 502 Xarxa educativa.
  • 501 Gestió del canvi.
  • A230 Reforç extraescolar.
  • A260 Codocència.
  • A231 Activitats d’activació de la biblioteca escolar.

A més a més hem introduit dos activitats palanca noves:

• A232 Activitats de reforç de la comprensió lectora. Millora de la comprensió lectora de l’alumnat del centre a través de diferents activitats que donen continuïtat a la dinamització de la biblioteca escolar i fomenten el gust per la lectura de l’alumnat.
  • A402 Aprenentatge cooperatiu. Implantar estratègies pròpies de l’aprenentatge cooperatiu com a base de la incorporació d’una paleta de metodologies actives (ABP, gamificació, classe invertida, etc.) en el centre que motiven l’alumnat i generen aprenentatges significatius i duradors.