Centre CEPAFE

Centre promotor de l’activitat física i l’esport. Elaboració anual del PEAF, Projecte d’Esport Activitat Física i Salut, amb la finalitat de promoure l’activitat física , l’esport i la vida saludable més enllà de l’àrea d’educació física. Amb la participació en els programes:

• Pilota a l’escola la Conselleria d’Educació ofereix aquesta activitat per a donar a conèixer l’esport més tradicional de la nostra comunitat, la pilota valenciana a l’alumnat de 4t de primària.
  • Esport a l’escola: Per a la promoció de les federacions d’esports menys accessibles per al nostre alumnat: Hoquei, taekwondo, socorrisme, karate, triatló, vela, padel… amb la col·laboració de la Fundació Trinidad Alfonso.
  • Dia de l’esport: Anualment participem en aquest dia per al foment de l’esport amb activitats lúdiques per a tot l’alumnat: carreres, classes de ball, gimcanes esportives.
  • Eixides esportives: Escola de la mar de vela (segon cicle), eixides d’educació ambiental en bicicleta (3r cicle) i senderistes a la platja de Xilxes (2n i 3r cicle de primària).
  • Activitats extraescolars esportives: Col·laboració amb l’Ajuntament i associacions esportives per a oferir activitats extraescolars que arriben a tot l’alumnat. Al curs 2023-24: Multiesport, zumba, i psicomotricitat.