Nit a l’escola

El passat dijous 13 de juny vam realitzar  l’excursió de fi de curs on els xiquets i xiquetes de 5é d’Educació Primària passaren la nit a l’escola.

L’aventura va començar sopant  al pati del col·legi. Més tard  varen participar  en un “escape room” nocturn anomenat ” El Tesoro de la Cofradía del Mar” de l’empresa ESCAPE PEÑÍSCOLA,  on l’alumnat havia d’aconseguir obrir un cofre replet d’or d’uns pescadors  que van viure a les nostres platges fa molts anys.

Seguidament  realitzaren un taller d’astronomia coordinat pel “GRUPO DE OBSERVATORIOS ASTRONOMÍA PARA TODOS”, taller que ens va permetre conèixer el nostre cel observant fins i tot la Lluna.

A continuació ens vam dirigir a les classes dormitori.

Al dia següent, el divendres 7 de juny  havíem desdejunat al menjador de la nostra escola  i en acabar vàrem rebre a la resta d’alumnat del nostre centre escolar que venia de casa. Una vegada realitzada la benvinguda ens vàrem convertir en exploradors i exploradores gaudint d’una ruta de senderisme anomenada “Camí de dalt” que va des de Xilxes a La Llosa.  Al llarg del trajecte l’alumnat, amb el suport d’un diari de camp, va anar descobrint un recorregut ple d’espècies d’aus, d’arbres i plantes que habiten en el nostre entorn natural fins a arribar al destí.

Compartir una nit en un lloc tan especial, va ser una experiència inoblidable per al nostre alumnat de 5é.