Eixida en bicicleta

El dijous 6 de juny, l’alumnat del tercer cicle de primària va realitzar una eixida amb bicicleta pels voltants del poble, en concret, va visitar l’Ermita del Crist de la Jonquera, els arrossars i la platja de Xilxes, on van parar a esmorzar.

L’ermita va ser la primera parada de la ruta, on ens van explicar la història que envolta a aquesta construcció religiosa i per què està edificada en aquest lloc en concret.

La ruta va continuar pels arrossars situats entre els termes municipals de Xilxes i La Llosa. Allí van gaudir de la bellesa del paisatge i van poder divisar alguns dels diferents tipus d’aus que habiten temporalment les marjals.

A la platja van recuperar forces esmorzant i van completar la volta tornant a l’escola pel camí vell de la mar.

Els i les alumnes van gaudir molt de l’experiència.