Exposició Art

Des del divendres 31 de maig, tota la comunitat educativa pot gaudir de l’exposició de treballs manuals i pictòrics basada, majoritàriament, en l’obra de l’artista infantil Leonardo Rodríguez Pastrana, també conegut en xarxes com “Leonardo Paints“.

Le seves obres es caracteritzen per ser d’una alegre abstracció que ha conquerit a mig món. Leonardo s’ha convertit en tota una referència en el món de l’art. Les seves creacions, amb un estil únic i fresc, acaben esgotant-se en cada exposició que celebra i, actualment, forma part dels artistes emergents de la Xarxa Gallery juntament amb noms de la talla de Basquiat, Hirst o Rafa Macarron

Aquesta setmana, l’escola s’ha convertit en una magnífica galeria d’art, on corredors i escales passen a ser les sales d’un museu d’art contemporani, amb pintures, murals, collages, manualitas colorides i més composicions fetes durant tot el curs pels alumnes de primària.

L’alumnat d’infantil, per la seua part, exposa els seus originals treballs al poliesportiu.