Viatge a Madrid

Els passats 8, 9 i 10 de maig, els alumnes més majors de l’escola ens vam anar de viatge de final de curs a Madrid.

El primer dia vam visitar el Parc Europa. Allí vam vore les recreacions dels monuments més importants: La Torre Eiffel, l’Atomium, la fontana de Trevi. Fins i tot hi havia un troç del Mur de Berlín.

Després vam fer un tour pel Madrid dels Austries. Vam vore la Plaça Major, la Porta del Sol i el Palau Reial. No haviem vist mai tants mimos i ens van encantar.

El segon dia ens esperaven molts moments emocionants. Primer vam anar al Retir a passejar amb un vaixell solar i després vam visitar el Museu del Prado on vam observar una estona les obres mestres “Las Meninas” de Velázquez i “El Jardín de las delicias” de El Bosco. Ens van agradar molt.

Però la nostra il.lusió ens estava esperant: La visita al Bernabeu. Vam vore totes les Champions i l’estadi per dins i això no ho oblidarem mai.

Després ens vam posar guapos i vam vore “Aladdin“, el Musical, un espectacle formidable.

L’últim dia ens esperava la Warner. El parc d’atraccions per excel.lència de Madrid. Ens ho vam passar tan bé que hem tornat sense veu.

Ha sigut un viatge que mai oblidarem i que ens guardarem en els nostres records.