Mas del Capellà

Els dies 23 i 24 d’abril, l’alumnat de primer cicle de primària va realitzar una estada en el Mas del Capellà d’Olocau (València), on va conèixer les diferents activitats que es poden fer en un lloc d’aquestes característiques, en la natura, amb animals de granja, amb utensilis del món rural que ens transporten a altres èpoques on els habitants vivien de la terra i del que podien treure dels animals.

Situat en una antiga però reformada construcció -abans monestir-, el mas oferix diferents tallers relacionats amb la vida al camp, com ara: taller d’herboristeria, de plantes aromàtiques, d’hort i de granja. L’alumnat va combinar l’aprenentatge bàsic i coneixement d’aquestes activitats amb jocs nocturns, passeig en carro, excursions per l’entorn, rondes d’acudits i cançons infantils.

De segur que recordaran aquesta experiència.