Marc legal

RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2020, del secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional, per la qual es dicten instruccions per a l’organització de l’atenció educativa domiciliària i hospitalària.

ORDRE 20/2019, de 30 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regula l’organització de la resposta educativa per a la inclusió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics del sistema educatiu valencià. [2019/4442]

ORDRE de 21 de novembre del 2006 de la Conselleria de Cultura, Educació i Esport, per la qual es determinen els criteris i procediments per a l’atenció hospitalària i domiciliària de l’alumnat que requerisca compensació educativa en educació primària i educació secundària obligatòria.