Només al nivell de 3 anys, aquest moment d’interacció amb d’altres persones adultes i entre iguals d’altres edats es retarda, perquè es prioritza el procés de vinculació amb la mestra de referència, amb les companyes i companys i amb els nous espais en aquest moment tan sensible.
![8c726aff-e500-4da2-a60e-8bcf00dbcf5d 8c726aff-e500-4da2-a60e-8bcf00dbcf5d](https://portal.edu.gva.es/03018672/wp-content/uploads/sites/458/bb-plugin/cache/8c726aff-e500-4da2-a60e-8bcf00dbcf5d-square-0825d5e3aeabd1391d2fcf21856906a9-607bdf5e91181.jpg)
En aquestes edats, les xiquetes i xiquets interactuen a partir de trobades casuals que orienten les seues decisions, eleccions i, en definitiva accions variades. Per això, oferim una gran varietat de possibil·litats.
![a739ec1b-f376-43d3-b09d-1ab2d0578b8b a739ec1b-f376-43d3-b09d-1ab2d0578b8b](https://portal.edu.gva.es/03018672/wp-content/uploads/sites/458/bb-plugin/cache/a739ec1b-f376-43d3-b09d-1ab2d0578b8b-square-89de9204934231e9d54fffe38cf6d847-607be082a5334.jpg)
Tots comparteixen el plaer per jugar i estar junts.
![253c7052-096f-4dab-81f5-2f936490aa76 253c7052-096f-4dab-81f5-2f936490aa76](https://portal.edu.gva.es/03018672/wp-content/uploads/sites/458/bb-plugin/cache/253c7052-096f-4dab-81f5-2f936490aa76-square-7eaa92aa8441094598beaba8a6a2dc58-607bdf5e91184.jpg)
Les propostes d’aprenentatge són aquelles que plantegem dins l’ambient de referència.
![9dc3f577-ce53-4400-b078-772fd665ccd0 9dc3f577-ce53-4400-b078-772fd665ccd0](https://portal.edu.gva.es/03018672/wp-content/uploads/sites/458/bb-plugin/cache/9dc3f577-ce53-4400-b078-772fd665ccd0-landscape-4ad8342eac29bb83d0c7a84e6b9b4624-607bdf5e91195.jpg)
Espais
Altres espais de l’ambient són construccions, el joc simbòlic i la biblioteca, i de l’espai exterior són l’arener i la cuineta.