El nostre centre ha passat a formar part del programa Centre Digital Col·laboratiu (CDC) de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

Per aquest motiu, a partir d’aquest curs l’alumnat començarà a utilitzar la seua nova identitat digital; és a dir, els nous comptes d’usuari i adreces de correu electrònic proporcionades per la Conselleria.

Si encara no conoceis la vostra identitat digital, podeu consultar aquest document:

identitat_digital_alumnat

La nova identitat digital us permetrà l’ús de diverses eines en línia de Microsoft, entre altres:

·         Correu electrònic de Outlook

·         Plataforma de col·laboració Microsoft Teams

·         Principals programes de Microsoft Office per a la web: WordExcelPowerPoint

Una volta conegueu la vostra identitat digital, podeu accedir a totes aquestes eines mitjançant el portal office.com.

També podeu accedir directament al vostre correu en outlook.office.com.