Conscienciació sobre la salut bucodental

La Promoció de la Salut Bucodental en l’edat escolar té un gran valor per a la conservació de la boca i les dents durant tota la vida de la persona. Amb mesures senzilles i barates adoptades des de l’etapa infantil, es pot previndre l’aparició de les principals malalties bucodentals, com la càries i la malaltia periodontal. La contribució de les intervencions de promoció de la salut a l’aula a la disminució dels factors de risc per a la salut ha sigut àmpliament evidenciada.

A part de rebre informació perquè comprenguen la importància de cuidar la seua salut bucodental, el nostre alumnat de 1r i 2n ESO han rebut un xicotet estoig amb un raspall i un tub de pasta dental de viatge perquè no descuren la salut de les seues dents ni quan estan en el centre.