Taller d’expressió i arts escèniques

El dijous 26 maig els alumnes i alumnes del PFCB de Fusteria i de l’Aula Específica van acudir a l’aula d’usos múltiples, on els membres de l’associació Art, Cultura i Oci d’Elx, ens van mostrar diferents tècniques d’expressió artística, com a via per a l’expressió creativa i emocional i el seu desenvolupament personal.

El nostre alumnat va tindre l’oportunitat de trobar formes per a intercanviar idees i opinions, per a experimentar diferents formes d’expressió corporal i per a enfrontar-se a l’expressió dels sentiments a través dels seus gestos i les seues paraules.

Aquest taller els ha permés navegar en un món on la seua imaginació, la seua creativitat i la comunicació no tenen fronteres físiques, cognitives, ni emocionals respecte als altres.