Reconeixement de Save the Children a la iniciativa solidària del Joanot

Aquesta entrada és una contribució del nostre institut a la conscienciació sobre els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible): ODS 10. Reduir les desigualtats.

L’alumnat de 1r de batxillerat de l’IES Joanot Martorell d’Elx ha presentat dos musicals amb la intenció de recaptar fons a benefici de la Fundació Save the Children amb intenció de col·laborar en el projecte “No a la guerra contra la infància” en favor d’Ucraïna.

Concretament, el dimecres 11 de maig es va representar en el Gran Teatre
d’Elx, el musical titulat “Love Story In Amèrica” que va comptar amb la presència de la Sra. Regidora d’Educació Sra. María José Martínez. El segon musical titulat “Història d’un Musical”, es va presentar el dijous 12 en el mateix entorn, i va comptar amb la presència de la Sra. Regidora d’Educació Sra. María José Martínez i la Sra. Regidora de Cultura Sra. Marga Antón. Cal destacar el suport prestat per l’Exmo. Ajuntament d’Elx en cedir el Gran Teatre i facilitar en tot moment la seua organització.

D’altra banda, és necessari destacar, que aquest projecte es troba seleccionat dins dels projectes d’Innovació Educativa de la Generalitat Valenciana. Sens dubte el valor educatiu que aporta aquest tipus de projectes és innegable, en tractar-se d’un projecte interdisciplinari, on el propi alumnat idea, construeix, dissenya i projecta la seua il·lusió i enginy. La creativitat, iniciativa, lideratge, cooperació, entre altres valors, juguen un paper fonamental en la seua creació, perquè els protagonistes han pogut vivenciar totes les fases per les quals passa un projecte musical.

Finalment, malgrat les dificultats, el motor principal que ha mobilitzat i canalitzat energies no era un altre que recaptar fons amb finalitats benèfics per a la Fundació “Save The Children” en favor d’Ucraïna. Enguany hem posat el llistó molt alt ja que es van recaptar 2284,1 € que ja hem entregat a l’ONG.