Concurs “Il·lumine les meues emocions”

L’IES Joanot Martorell ha impulsat la realització d’un concurs de dibuix per a l’alumnat de 6é de Primària dels col·legis adscrits al nostre institut. L’objectiu és que els nostres futurs alumnes vagen iniciant el seu procés de transició cap a l’ESO i coneixent alguna de les activitats que podran realitzar al llarg de la seua etapa de Secundària.

Per a participar en el concurs cal realitzar un dibuix de tècnica lliure relacionat amb les emocions. Les dimensions hauran de ser DIN A4. En la part de darrere del dibuix haurà d’aparéixer el nom i cognoms del participant, així com el col·legi de procedència. S’haurà d’acompanyar d’una mitja quartilla en la qual aparega el títol i una breu explicació del dibuix.

La data última de lliurament serà el 16 de març de 2022. Professorat de l’IES Joanot Martorell recollirà els dibuixos en el propi centre.

Com a premi, s’entregaran tres vals canviables per material escolar i/o esportiu en El Corte Inglés. El lliurament de premis serà abans de les vacances de Setmana Santa.