Jornades solidàries 2021

El passat DIMARTS 30 I DIMECRES 31 DE MARÇ van tindre lloc les nostres tradicionals Jornades Solidàries.

L'alumnat va poder participar en activitats i tallers que els van ajudar a superar la pressió de les avaluacions, l'estrés de la situació sanitària i aprofundir en l'objectiu de fomentar la solidaritat.

Va haver-hi xarrades, visionat de pel·lícules, tallers, debats, jocs, sorpresa del grup de ball de profesor@s, estand de el AMPA que ens van endolcir les jornades i una altra moltes propostes.

A més es van estrenar els estupends musicals preparats per l'alumnat de 1r de Batxillerat i el Dpto. d'Educació Física, representant-se en el gimnàs del nostre centre a partir de les 12.00 h. Prompte tindrem una entrada específica i vídeos per a recordar tan importants esdeveniments.

Us deixem un vídeo resumeixen de les jornades.