Xarrades sobre sexualitat i afectivitat

Hem rebut la visita de dues alumnes del Màster de Secundària de l’especialitat d’Orientació Educativa. Una de les seues activitats, com a futures orientadores, ha sigut la realització d’unes xarrades educatives sobre sexualitat i afectivitat. Les han impartides en les classes de 2n d’ESO i en 2n de PMAR amb la supervisió de la nostra orientadora Isabel.

Les xarrades han consistit en donar informació fiable, trencar prejudicis i falses creences, per a aconseguir així que el nostre alumnat veja la sexualitat com un acte de respecte mutu i consentiment. I a més, perquè sàpien els riscos que existeixen i com evitar-los.