Com sol·licitar el sistema de verificació Clave per a poder realitzar la sol·licitud d’admissió

La Regidoria d’Educació està treballant en la Campanya d’escolarització per al curs 2020/2021 a través de la realització de vídeos tutorials perquè les famílies tinguen totes les facilitats possibles a l’hora de sol·licitar l’admissió de l’alumnat de manera telemàtica en qualsevol de les seues etapes.

Per a poder realitzar la sol·licitud d’admissió serà necessari utilitzar algun dels diferents sistemes de verificació d’identitat, entre ells el sistema d’identitat electrònica Cl@ve.

Els adjuntem el primer vídeo-tutorial de “Com sol·licitar el sistema de verificació Clave” per a difondre en el qual s’explica detalladament els passos a seguir per a sol·licitar aquest sistema.

Gràcies per l’esforç al nostre ajuntament!