Patis filosòfics

Des del departament de Filosofia us volem comunicar que a partir del mes de gener posem en funcionament els “patis filosòfics”, els quals volen ser un lloc de trobada on els alumnes puguen debatre lliurement sobre qüestions filosòfiques i d’actualitat.

Aquesta activitat està adreçada a joves que tinguen inquietuds i les vulguen posar en comú.  Els temes a debatre seran escollits i preparats pels mateixos alumnes amb la guia del docent encarregat, el qual moderarà els debats.

L’activitat es durà a terme tots els divendres en el primer pati (10:45-11:05) a l’aula 226.

Des dels departaments de Filosofia i Cultura Clàssica, el passat divendres 17 de gener vam iniciar els PATIS FILOSÒFICS al Joanot. L’objectiu d’aquesta nova proposta és que en els primers patis de divendres els alumnes puguen debatre sobre les qüestions que els preocupen. Es tracta, en definitiva, de xerrades filosòfiques disteses entre companys tot esmorzant.

PATI FILOSÒFIC: Un moment per a parar-se a pensar i gaudir d’una bona conversa.

Tots i totes hi esteu convidats!

Us hi esperem!