Día mundial de la filosofía 2019

Cada tercer dijous de novembre se celebra el dia mundial de la filosofia i com ve sent costum el alumnes de 4t d’ESO i de  batxillerat de l’assignatura de filosofia han elaborat una exposició fotogràfica.

Per una banda, els alumnes de 4t i 1r de BAT han reflexionat sobre qüestions filosòfiques tals com l’amor, la vida, el temps, la música o la bellesa, a través de les fotografies i dels textos que les acompanyen.

Per altra banda, els alumnes de 2n de BAT han fet una reflexió sobre la naturalesa del seu barri. Tant el Carrús com el Toscar queden cartografiats filosòficament a partir de la mirada personal dels alumnes.

Des del departament de Filosofia us animem a visitar l’exposició que trobareu al Hall de l’institut.