Ruta Lila

Saps quants carrers té Elx? Moltíssims.

I saps quants d’estos tenen nom de dona? Poquíssims.

Per fer palesa aquesta desigualtat i per a reivindicar el paper de la dona en l’espai públic, l’Ajuntament d’Elx i la Casa de la Dona han creat les Rutes Liles, una mirada de gènere amb  l’objectiu de reivindicar el paper fonamental que han tingut les dones al llarg de la història i la poca visibilitat que malauradament encara pateixen en tots els àmbits.

Aquest dijous 28 de març les i els alumnes de 1r ESO G, 2n ESO A i 2n BAT Psicologia, han recorregut els carrers amb nom de dona del barri del Carrús: Victoria Kent, Clara Campoamor, Pilar Miró, Teresa de Calcuta, Montserrat Roig…

Ruta Casablanca-Carrús Este

Molts alumnes que passaven ben a prop de les seues cases, han descobert coses que no sabien i açò que les tenien a tocar!