El que ens mou. Testimonis de superació

Els alumnes de filosofia de 1r Bat del Joanot Martorell, juntament amb 500 alumnes més de tot Elx, hem assistit el 23 de novembre, al I Congrés de Valors per a Joves, organitzat per l’associació “Lo que nos mueve” i celebrat a l’aula Magna de la UMH.

Entre els ponents han destacat Loida Zabala, una simpàtica extremenya en cadira de rodes, campiona internacional d’halterofília i participant de tres paralimpíades i José Luis García (Jota) un divertidíssim madrileny triatleta invident i medallista mundial.

Tots dos ens han explicat la manera en què van superar, gràcies a la motivació i l’actitud positiva, les seues respectives discapacitats i com les han transformades en oportunitats per a començar nous projectes vitals.

Res no ens ha d’impedir lluitar pels nostres objectius. Com ens ha dit en José Luis:

“Allò difícil s’aconsegueix, allò impossible s’intenta”.